АКПП-КЛУБ 2006-2024     Viber, WhatsApp: +380 67 6078326     masterakpp-club.com.ua    Украина, Киев, ул. Е.Сверстюка 56











ВОПРОС-ОТВЕТ

Вопросы и ответы, сгруппированные по автомобилям Задать новый вопрос


Вернуться к полному списку вопросов
МаркаМодель и год выпуска

2021-05-27 18:06:49 • Ігор • Київ
VOLKSWAGEN GOLF PLUS • 2007 г.в. • 1.6 л • бензин • 310 тыс. км

Вопрос
Доброго дня.
Коробка Aisin 09G JTY. З коробкою нічого не робилося за 13.5 років експлуатації та 310 тик. пробігу.
Зараз при "нормальному" розгоні в момент переходу з 4 на 5-ої іноді відбувається перехід наче в нейтраль, ростуть оберти в червону зону і за секунду коробка продовжує нормально працювати. При "овочевому" чи "спідігонзалес" розгонах проблем не виникає.

Комп'ютерна діагностика на ВАГ-овском СТО вказала на механічну проблему і порадила велике СТО, що займається виключно коробками. Мастер цього СТО після поїздки приговорив 4-ту передачу і запропонував шукати на розборці інший агрегат. За словами мастера, сенсу в ремонті коробки нема, бо вона вже й так перевищила свій ресурс на 70 тик. Чи дійсно коробку з подібним пробігом треба списувати одразу в мотлох?

Ответ
Мої Вам шанування!
Пробіг - й справді пристойний. Чому? Бо починали такі машинки заїзджати з проблемами ще років десять тому, маючи пробіги, що ледь перетнули позначку в 100.000км. (а деякі і раніше).
Можливо просто Ваше авто мало гарну історію експлуатації, безпосередньо АКПП регулярно обслуговувалася, тому так довго і прожила.

Я погоджуся з баченням майстра, який робив контрольну поїздку на Вашому автомобілі, але у тій частині, де він припускає наявність механічного пошкодження.
А от у якому стані будуть окремі частини АКПП (наприклад ті ж самі планетарні ряди, які можуть страждати) - тут однозначно буде зрозуміло лише тоді, коли ці деталі будуть в руках майстра, можна буде оглянути їх стан і висловити остаточне бачення відносно придатності до подальшої експлуатації.

Також не варто забувати про гідроблок, який маючи значний пробіг, буде у стані "майже труп" (або близьким до цього).
Плюс усілякі дрібниці, на кшталт ущільнень, поґумованих поршнів, втулок, фрікційних дисків.

Одним словом: вкладатися доведеться або у цю АКПП (якщо вона підлягає ремонту), або у вживаний агрегат (питання лише одне: де той вживаний агрегат знайти, щоб пробіг був невеликий!?)

P.S.
А фото/скріншот помилки зі сканера, яким читали машину у дилера, маєте? Покажіть, якщо так.
Дякую!

Вопрос
Дякую за гарні слова про моє авто.
Я єдиний його власник всі ці роки. До 270 тик. авто обслуговувалося у офіцала, в його регламентні відсутнє обслуговування коробки, тому "нічого не робилося" - це "нічого не робилося", рідину там ніхто всі ці роки не міняв.
Під "ВАГ СТО" я мав на увазі неофіційний сервіс, що спеціалізується на ВАГ-ах, послугами якого користуюся останні роки. Спілкування з усіма сервісменами проводила дружина, вона не здогадалася перепитати, чи були помилки на сканері.

Розумію, що діагноз без розтину тіла поставити не вийде, а зняти /поставити АКПП це не колесо перевзути, тому поки що шукаю донора (першій день по автошротах марний, кілька коробок на Гольф+ моїх років знаходилося, але не JTY).

Ответ
Тоді Вам просто повезло з якісною АКПП на конкретному екземплярі. На мій хлопський розум, якщо вона прожила триста тисяч без сервісного обслуговування, то у разі підміни ATF через кожні тисяч сорок пробігу, у коробки були всі шанси пожити тисяч чотириста/чотириста п'ятдесят (аналогічно, як це буває на доглянутих Toyota Camry).

Щодо позиції офіційного СТО: вони все правильно кажуть, оскільки такою є політика виробника. Термін гарантії зазвичай 100 тисяч пробігу (або три роки). На деяких ринках буває й більше (150 тисяч), ну а далі "ніхто нікому не винен - купіть нову трансмісію в зборі".

Вопрос
Власне головне питання.
Чи взялися би ви за ремонт в подібному випадку ? Розумію, шо про гроші та час можна говорити тільки після повноцінної діагностики, при цьому до завершення ремонту машина буде не находу, чи є у вас де зберігати авто весь цей час? Та орієнтовний термін (тижні, місяці)?

Ответ
Про перспективи можливості ремонту АКПП, встановленої на автомобілі зараз, можна буде казати не раніше, аніж вона буде демонтована з авто та розібрана, складений список потрібних деталей. Або список не буде потрібен, коли агрегат виявиться у стані "металобрухт". У термінах це хай буде 2-3 дні і далі приймати рішення, що робити у подальшому.
Добре, коли агрегат підлягатиме ремонту і можна буде його складати, встановлювати на авто. Хай ще 3-4 дні (загалом тиждень без поспіху). Гірше, коли ми отримаємо машину без можливості рухатися власним ходом, рідна АКПП не підлягатиме ремонту, а вживаний агрегат не буде знайдений для заміни власником. Або буде знайдений, але після встановлення на авто виявиться, що той вживаний агрегат теж має певні дефекти у роботі і непридатний для подальшого використання.
Що робити у такому разі, з огляду на те, що місця для зберігання (навіть на платній основі) не так багато, а отримати "довгобуд" на найближчий місяць/два якось не дуже хотілося б!?

Ну і наостанок: найближчий, як мінімум, тиждень/два - є певний об'єм робіт, які треба завершити до того, як розглядати можливість брати в роботу автомобілі.

Вопрос
Дякую, я саме це і мав на увазі.
Але сподівався, що "довгобуд" при належному фінансуванні має відносно швидке рішення цікаве для майстра, чи з пошуком окремих запчастин проблеми будуть не менші ніж з пошуком цілого агрегату?

Засмучує купа сайтів з рекламою ремонту коробки за 1 день. Або за 3-5 у "важких" випадках.

Ответ
Типові деталі на цю АКПП у хорошій якості (прокладочний комплект Transtec, фрікційні диски Exedy/Allomatic, інше) - це лежить на полиці "тут і зараз". Не китайське кооперативне барахло, а саме те, на чому можна скласти, щоб їздити і не боятися (зокрема не боятися того, що "ґума" розчиниться у ATF).
Але питання постане у випадку, коли вийдуть з ладу планетарні ряди. Що робити, коли вони не поставляються виробником? Шукати вживані, але у гарному стані.
Що робити з гідроблоком? Або купити новий (ціна там 1000 з гарним "плюсом" євро), або зробити спробу відновити той, що встановлений на машині зараз (якщо підлягає ремонту).
Чи взяти "донорський" гідроблок у кращому стані (купити за невеликі гроші) і відновити його.
Гідротрансформатор - теж відновити.
Ось це все "складові щастя", щоб досягти результату.

Чи можна відремонтувати "за один день"? Можна, але за умови, що Ваша АКПП буде знята, задефектована (складена потреба у деталях) і надалі доплатити суму за вже майже готовий "напівфабрикат", який "закинуть" у Ваш корпус. Тобто, частина деталей буде використана з підмінного фонду.
Та ж сама історія з ГДТ, з гідроблоком. Виставити ціну з огляду на максимальні ризики і буде машина відремонтована "по-багатому". Вважаю, що теж як варіант цілком реально, має право на життя.

Є й інші варіації, коли: "Обіцяти - не значить одружуватися!" ©
Ви ж мабуть не раз бачили сюжети у засобах масової інформації про те, як машини заїзджають ремонтуватися на СТО з попереднім прайсом в $2000, а за півроку власники авто забирають їх у супроводі працівників поліції (вже у якості речового доказу), бо ціна зросла до $3500-4000 ? 👍🤣

За будь-яких обставин я б радив ретельно вивчити ринок пропозицій натепер і обрати саме той варіант, де у Вас буде покрокове розуміння процесу, з яких саме запчастин АКПП буде складатися і які можливі межі в грошовому еквіваленті. Щоб потім не виходило, як у тих людей з сюжетів кримінальної хроніки.

Вопрос
Дякую. Я телевізор не дивився, але історію про це на АвтоУА та Вашу позицію по ній бачив, цілком підтримую.
Серед іншого знайшов, що свого часу Ви погано відгукувалися про відношення VW до маркування запчастин АКПП в порівняння з Toyota. В моєму Golf+ Aisin тих самих років, що і Passat B6, що згадувався Вами 9 років тому, отже з запчастинами моєї коробки будуть ті самі проблеми :(.

Переговорив з сервісом, який проводив первісну діагностику (неофіційний, рекомендований кращими ВАГоводами АвтоУА). Кодів помилок від коробки не було жодних. За думкую майстра, обладнання оф.сервісу додаткових проблем не знайде.

Повторюся, коробка поводить себе абсолютно нормально при "овочевому" розгоні, я стараюся машиною не користуватися, продовжую шукати донора, дуже схоже, що пошуки затягнуться, тому якщо за тиждень-два у Вас з'явиться вільна хвилинка та бажання займатися ВАГ-одороблом, буду радий познайомитися.

(c) Daugava

Ответ
Запчастини не можуть "погано" чи "гарно" маркуватися. Просто Toyota поставляє на ринок деталей купу запасних частин "майже до гвинтика поштучно", а от VW пропонує одразу купити "шматок" чи то машини, чи то агрегату за купу грошей. Плюс присутня комерційна складова, коли VW продає деталі, вироблені Aisin вдвічі/втричі дорожче, аніж аналогічний "гвинтик" продає Toyota.

Щодо очного знайомства: та аби людина була хороша, не примхлива і "кров не пила" (взаємини мають бути комфортними для обох). В принципі можна розібрати машину, з'ясувати чи підлягає АКПП ремонту, а далі "куди крива виведе". Якщо АКПП виявиться "трупом", то можна буде на якийсь час лишити авто у приміщенні (якщо не заважатиме), оскільки зараз проводяться деякі сезонні будівельні роботи з облаштування. І поки Ви шукатимете агрегат для заміни, я займатимуся питаннями облаштування іншого приміщення. Єдиний мінус - авто припадатиме пилом, поки стоятиме.
Ну або, якщо все виявиться простіше, то просто скласти АКПП докупи і віддати авто для перевірки у реальних умовах експлуатації.

Також варто зазначити: чого я не хотів би зараз - це аби мені довелося посунути плани відносно виконання будівельних робіт (зараз це питання більш актуальніше, сезон літній короткий і треба багато чого встигнути зробити). Якщо Вас такий варіант "паралельної роботи" в принципі влаштує, то добре. Якщо викликає ревнощі - тоді або чекати, або користуватися іншими пропозиціями.

2010-11-29 13:20:35 • Максим • Эстония, Кохтла-Ярве
VOLKSWAGEN GOLF PLUS • 2007 г.в. • 1.6 л • бензин • 20 тыс. км

Вопрос
Здравствуйте!
Две недели назад купил в салоне Golf Plus, ручная КП. Никаких проблем не было пока не начались заморозки.
1. При минус 3 двигатель стал заводиться с 3-5 попыток.
2. При минус 6 перестала включаться (после того как постоит на улице 5-6 часов) задняя передача. Все остальные исправно работают.
3. При минус 8 и ниже стало вообще не возможно машину "привести в чувство" .
В чем может быть причина? (особенно интересует проблема с задней передачей). Заранее спасибо!

Ответ
Мы не занимаемся МКПП, потому никак не прокомментирую.

2010-06-30 10:02:17 • Кирилл • Запорожье
VOLKSWAGEN GOLF PLUS • 2007 г.в. • 1.6 л • бензин • 24 тыс. км

Вопрос
Добрый день.
На холодную при прогреве пару минут перевожу селектор акп из положения P в положение D чуствуется сильный удар ,также и при переводе в положение R и если из R в D также есть удар.После трогаюсь передачи переключаются нормально,без запинок и рывков.Когда машина прогревается удары пропадают.

Ответ
Хорошо: если коробка прогретая (в сегодняшних условиях хватит проехать пару километров) - ударов нет? Всё работает прекрасно?

Вопрос
Да переключения проходят отлично,ударов нет,при переводе между положениями тоже без ударов.Но если поставить на паркинг под небольшим даже незаметным уклоном без ручника,заглушить,завести и попытаться переключится - опять есть удар.

Ответ
Ну на уклон ставить без "ручника" - это неправильная эксплуатация называется.
А в остальном, если всё работает, то не видно мега-проблемы.
В таком случае, можно только советовать что-то вроде "купить новую машину", на которой всё будет включаться помягче.

Вопрос
Я так понимаю с подобной проблемой вы не сталкивались.

Ответ
Просто для нас, наверное, уровень начала проблемы несколько разный.
Смотрите:
1. Для безукоризненной (нормальной) работы любой трансмиссии должно соблюдаться такое условие, как наличие "прогретости" хотя бы до минимальной рабочей температуры. У кого-то из производителей этот порог будет начинаться с 50 градусов, у кого-то с 60-ти.
2. Каким именно образом водитель прогреет АКПП - вопрос уже несколько другого порядка. Кто-то едет первые пару километров "нежно", а кто-то (в зимний период) воспользуется предпусковым подогревателем (скажем Webasto).
3. Далеко не последний вопрос это то, как именно обращается автомобилист со своим автомобилем. Кто-то "пыль сдувает", а кто-то "ездит на убой".

Далее:
При проведении диагностики мне нужно иметь рабочую температуру жидкости в АКПП. Именно в прогретом состоянии неисправные коробки начинают "капризничать". Вот мы и "ловим" все моменты, отслеживаем текущие параметры именно в прогретом состоянии.
В Вашем случае в прогретом состоянии коробка ведёт себя адекватно. То есть, говорить о том, что есть какая-то неисправность я не могу. Чтобы быть "ближе к теме" надо, как минимум, увидеть машину, почувствовать её под собой, отследить параметры работы, увидеть команды блока управления.

Если говорить о типовых неисправностях этих трансмиссий, то "больным местом" для них является гидроблок (блок клапанов).
Из-за этого при переключении могут возникать эффекты пинков или пробуксовок, "затягивание" передач при переключении.
Но пробег в 24 тысячи? До сегодняшнего дня минимальные пробеги до замены гидроблока составляли порядка 50-60 тысяч километров.
Если Ваша ситуация является повторением описанной проблемы на таком незначительном пробеге, то это заставляет меня "снять шляпу" перед псевдокачеством нынешних автопроизводителей (до чего мы так дойдём в перспективе?).

P.S.
Недавно проехался в Passat B-6 с аналогичной АКПП. Машине всего год, пробег порядка 13 тысяч километров.
Но, субъективно, АКПП работает достаточно, я бы сказал, "шумно". Да и звук какой-то неприятный.
Но все переключения адекватные (и на "холодную" тоже).
Сказать, что мне понравилась работа трансмиссии - не готов.
На машинах начала 90-х годов коробки работали более "гладко" и плавно. Но того качества уже не будет, как ни крути.

Вопрос
Был на сервисе у оф.диллера.Вердикт масло в разъёме автоматической коробки передач,следует заменить оба внутренних жгута проводов коробки передач.

Ответ
Если за счёт дилера - я бы не отказался.
Но какова связь в таком случае между тем, что при прогреве АКПП удар "самоустраняется"? "Масло" (ATF) "самоиспаряется"?

На мой взгляд, если машина гарантийная, то можно менять что угодно, лишь бы был результат.
Если же чинить "за свои кровные", то трижды подумайте.

Для сведения: была проблема с подтеканием жидкости из разъёма АКПП "родственной модели" на VW Touareg.
Так вот проблем с ударами, пинками не было никаких.
Заменили разъём только по причине течи.
Цена на один разъём с несколькими проводками была в районе 103-105 евро (и это ещё по минимальной цене!).
Потому, трижды взвесьте и "семь раз отмеряйте".

Вопрос
А может такое быть при неисправном датчике температуры масла G93 который находится на жгуте проводов.

Ответ
Так при просмотре параметров работы АКПП блок управления "не видит" показаний датчика?
Или они неправильные?

Вопрос
На другой диагностике показало датчик температуры масла G93.Вот такая распечатка,фото прилагаю

Ответ
!

Вопрос
И 2-ой лист распечатки

Ответ
В такой ситуации я бы всё-таки перепоручил электрику проверить работоспособность датчика температуры рабочей жидкости в АКПП.
И только в случае его вердикта, менял бы этот кусок проводки АКПП вместе с датчиком.
По сути, это обычное сопротивление, которое меняет свои параметры при погружении в жидкость (с разной температурой).

Вопрос
А каким образом проверить работоспособность датчика температуры,компьютерной диагностикой или разбирать коробку?

Ответ
Так, если верить первому листу диагностики, показания "-48" градусов.
В текущих параметрах и смотрим всегда.
На холодной машине в текущих параметрах должно быть примерно столько же, как и температура воздуха.
По мере прогрева температура ATF будет расти.

Вопрос
Это была температура на прогретой машине.

Ответ
"-48" на прогретой коробке - конечно же неправильно.

О НАС    РЕМОНТ АКПП    РЕМОНТ ГИДРОМУФТ    ДЕТАЛИ АКПП    ЖИДКОСТИ АКПП    ПРОДАЖА АКПП    ПОКУПКА НЕИСПРАВНЫХ АКПП   
СОВЕТЫ АВТОВЛАДЕЛЬЦАМ    ФОТОГАЛЕРЕЯ    ВОПРОС-ОТВЕТ    КОНТАКТЫ В КИЕВЕ   
АКПП-КЛУБ 2006-2024     Viber, WhatsApp: +380 67 6078326     masterakpp-club.com.ua    Украина, Киев, ул. Е.Сверстюка 56